4 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

در سال گذشته
54 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در سال گذشته 54 پروژه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف در مناطق محروم و روستایی این استان اجرایی و مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: 54 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

 

محمدحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: احداث 25 باب خانه بهداشت روستایی، تعمیر و بازسازی هشت مسجد روستایی، احداث یک باب خانه زینبیه و احداث، بازسازی و تعمیر شش باب غسالخانه از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان در سال گذشته بوده است.

به گفته وی، احداث یک باب خانه معلم، احداث مدرسه شش کلاسه و خوابگاه شبانه‌روزی، احداث یک باب نمازخانه، بازسازی و تعمیر هفت باب خانه محرومین، جدول‌کشی معابر روستایی و احداث دو باب مخزن ذخیره‌سازی آب روستایی از دیگر طرح‌های اجرایی توسط بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در سال گذشته بوده است.

* بازسازی 302 مدرسه در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به تعمیر، بهسازی و بازسازی 302 باب مدرسه در سطح استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای انجام این برنامه 60 هزار و 736 نفر روز کار انجام شده است.

رجبی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته با اشتغالزایی 2 هزار و 400 نفر در طرح‌های بسیج سازندگی در سطح استان، 55 هزار و 903 نفر روز خدمات محرومیت‌زدایی در قالب برنامه‌های مختلف انجام شده است.

این مسئول افزود: سازمان بسیج سازندگی استان در حوزه‌های فنی و محرومیت‌زدایی، منابع طبیعی و کشاورزی، سوادآموزی و تأمین نیروی انسانی با حضور دو هزار و 400 نفر، بیش از 55 هزار و 903 نفر روز خدمات ارائه کرده است.

وی حمایت و اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی و خودجوش به مناطق محروم به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و غیره را از دیگر خدمات و فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد و ادامه داد: این کار با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان محقق شده است.

رجبی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی استان در سال گذشته با اعزام یک‌هزار و 450 نفر در قالب 15 گروه، 72 هزار و 63 نفر روز در حوزه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، عمرانی و مرمت مدارس و مساجد و برگزاری کلاس‌های تقویتی، آموزشی و غیره در سطح استان فعالیت انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در مجموع در سال گذشته بیش از 480 هزار نفر روز در برنامه‌های مختلف فعالیت‌ داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 1:18 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com